Moonlight Sonata(Ay ışığı sonatı) - Beethoven

Yazar: Erim Eregüler , Tarih: Cumartesi, Eylül 01, 2007

Etiketler: , , ,



Anlattıkları;

bir duygu..
yitirme duygusu.. ölümün ardında kalakalma, donma duygusu.. bakıp göremeyişin duygusu.. karabasanlarda olduğu söylenen bağırıp da sesin çıkmaması duygusu.. karanlık duygusu.. burun sızlaması duygusu.. imkansız bir özlem duygusu.. gözlerin içe bakışı duygusu..
bunların hepsi ve aslında hiçbiri olmayan bir duygunun tuşlarda ses bulması, parmak uçlarında can bulması, yürekte nefes bulması..

18 lakırdı yapılmışmış...

eda

Ne diyebirim ki tek kelimeyle muhteşemmm...

Posted on 5:55 ÖS  
Adsız

ya müthiş bi melodi...

Posted on 6:44 ÖS  
Adsız

dinleyebilsek iii..................

Posted on 6:15 ÖS  
Adsız

arkadaşlar deli qibi piyano notları aryorum.elinde beethoven piyano notu olan lütfen yardımcı olsun

Posted on 1:36 ÖS  

çok derin bir parça çok şey anlatıyor

Posted on 6:49 ÖS  
Adsız

beethoven tum senfonilerı sonatları bestelerı yureyımı parçalıyo bukadar guzel baestelerler beethoven vb tum besteciler son suzakadar bizimle yaşicak

Posted on 2:53 ÖS  
didem

çok güzel bi melodi...bunu ilk dinlediğim zaman tutulup kaldım resmen normalde klasik müzik dinlemezdim ama klasik müziği bu melodi sevdirdi bana...bu melodi MehmetTurk'de dediği gibi çok şey anlatıyor yitirme duygusu vs. bu duygular notalarda ve parmaklarının ucunda can bulmuş gerçektende...kendi hayatta olmasa bile adı uzun yıllar hayatta kalacak........

Posted on 11:15 ÖÖ  
Adsız

beethovınıen ünlü müziğinden bi tanesi araya arya acak internetten yenisini buldum çok teşşekkürederim bnde çalıcam bu melodeyi saolun

Posted on 10:52 ÖS  
Adsız

insanı bir anda başka bir boyuta götürüyor.içindeki duyguyu yaşıyorum böyle şeylerden hiç anlamayan biri olarak

Posted on 12:48 ÖS  

HER NOTANIN BİR HİSSİ VARDIR.. ve her nota bize bişey anlatır..döküldü gene yüreğe hüzünler.

Posted on 5:35 ÖS  
Adsız

İNANAMIYORUM yani bir insan piyano notalarını bu kadarmı iyi bilir üstelik sağırken nasıl olabilir bir insan nasıl böyle olabilir keşke bende onun gibi çalabilseydim çok iyi çok içten ve çok muhteşem hakikaten çooooooooooooook müthiş

Posted on 5:56 ÖS  

bi yerde okumustum sanatci kkor bir kiza ayisigini anlatmasini istemesi uzerine yapmis bu sonatayi hakikaten duygulari siddetlendiren ve hatta cok cok siddetlendiren muhtesemm bir sonata.

Posted on 3:34 ÖS  
Adsız

spr yaaa bayıldım

Posted on 5:14 ÖS  
Adsız

cox gozel ifadi men piano caliram.ama bu ifayi dinleyerken anladim ki,men pianoda ifa ede bilmirem.ela musiqidi.insan dinledikce yenede dinlemek isteyir.keski mende bele ifa ede bilseydim.azeri kizi

Posted on 2:38 ÖS  
azeri kizi

mende bele ifa etmek isteyerdim.piano ifa edirem,amma, bele gozel yox.harika.

Posted on 2:44 ÖS  
Adsız

notaları burda var bakın isterseniz , müthiş

http://www.8notes.com/scores/1754.asp

Posted on 6:53 ÖS  
Adsız

After going over a few of thе аrticles on уour ωebѕite, I seriously
appreciate уοur technique of blogging. I book maгked it to mу bοokmark ωebpage list and ωill bе checking bаcκ soon.
Take a look at my website tοo and tell me how you feel.


Fеel fгee to visіt my homeрagе; Daily Car Insurance

Posted on 8:49 ÖS  
Adsız

What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this paragraph i thought i could also create comment due to this brilliant article.

Also visit my homepage - Mobility Scooter Insurance

Posted on 4:33 ÖÖ